Torsdag

Dagen har varit bra, haft spanska, matte och biologi, ganska segt. Har ju biologi prov snart och fattar fortfarande inget av det där, tycker det är så tråkigt så då klarar jag inte av att koncentrera mig på den, det är ju inte bra, men det är så jag är. På svenska idag fick vi leka massor av lekar, haha var lite roliga lekar, på en skulle man få ögonkontakt med nån och sen blunda och sen gå runt där, alla krockade med varandra, sen så var det väl lite andra lekar, en när man skulle vara älg eller nåt sånt.

Har ridit min lilla häst idag, red i någons hage där det är diken över allt, så direkt när du har hoppat över ett dike, så kommer det snart ett till, det är jätte kul, min häst är så rolig också, hon tycker att vatten är jätte farligt så hon tar verkligen sats och för att vara absolut säkert att inte komma i vattnet så hoppar hon högt och långt, med en riktig energi, älskar henne verkligen. Har tränat att vara ute och gå med fölen en stund själva också, dom har jämt annars fått varit ute och gått tillsammans förrut, gick väl sådär idag, men det kommer nog gå bättre snart hoppas jag.

Tror att jag ska till kyrkan ikväll, måste gå tio gånger i kyrkan nu för att jag konfemerar mig, så jag har några gånger kvar, skulle vara skönt om jag hade gått färdigt alla gångerna snart.

Mamma och jag funderar på att gå på bio imorgon, Miss Potter, jag har redan sett den men inte mamma.
Miss Potter Poster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0