Torsdag

Har ju fel på våran nya dator, där allt går snabbt och bra, men det går inte att skriva vissa bokstäver på den nu, så jag sitter på min brors dator just nu, men vet nån av er hur man gör så att man kan skriva dom där bokstäverna igen, för vi har inte gjort någonting konstigt med datorn, det kommer vara riktigt dålig uppdatering tills den andra datorn blir som vanligt igen.


Idag har jag vart med mamma och handlat lite inför helgen, sen så har det vart några hästar här som jag har suttit och gosat med, det måste nog vara världens sötaste hästar, två små shettisar. Har vart eller är jätte trött också, har legat i sängen länge och lyssnat på mp3 men typ inte reagerat på musiken.


Imorgon ska nog mamma,jag, syrran och hennes kompis åka till min stuga och vara där över dagen. Hade tänkt att vara med kompisarna där, men alla är sjuka och då ska det planeras känns det som, så ja, det blir så här nu, vore förrstås roligare om dom också skulle kunna följa med, men det blir inte så nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0