Torsdag

Hej på er igen!

Kommer precis som vanligt in från hästarna nu, har ridit en sväng, ni ska bara veta hur härligt det är, älskar det så jäkla mycket, bara att rida i skogen är skönt, men att galoppera på skogsvägarna är helt underbat, fan vad kul det är, känner att jag vekligen kan slappna av då. Red lite på vägen idag också, världens äldsta och fulaste moppe kördde förbi, haha, Viran blev nog lite rädd tror jag, men den såg verkligen hemsk ut. Det körde förbi en fartdåre också, men då reagerade inte ens Viran, så stolt över min lilla häst stora framsteg.

Idag fick vi veta vad vi skulle få för betyg på PM:en, jag är mellan VG och MVG, jätte nöjd, vet att det tog lång tid innan jag kom på något att skriva om, men är ganska nöjd över att det är jag som har fått ihop allt, läraren sa att man lärde sig mycket, och  att man märkte att det var jag som hade skrivit det där, och det är ju kul. På biologin är fortfarande läraren sjuk, tycker att hon jämt är borta, men det går nästan bäst då också känns det som, har skrivit om blodet idag.  På spanskan fick vi göra ett låtsas prov, ska ha prov nästa vecka, så då fick vi ha låtsasprov idag, kunde ju ingenting, satt och tjuvkikade en hel del på papperen...

Just det, har fått kalelese till sjukhuset nu så att jag får kolla på foten, på fredag ska jag dit, hade tänkt att åka med några kompisar till stan då, men nu får dom åka dit ensamma, så möter jag dom sen, ska bli skönt att kolla foten nu, vill verkligen att det ska vara bra, har ju ont ibland, och foten är 1 cm bredare än den andra foten, är lite jobbigt, och har väldens största ärr på foleden.

Kommentarer
Postat av: tillis

Hej Malin! :) Vilken fin blogg du haaaar! Vad avundsjuk jag blir du måste verkligen hjälpa mig, det funkar inte för mig på den dära designadinblogg, sidan. Jag blir så sur, för jag vill göra min blogg fin! :) Hur gör du ? Loggar du in på den designadinblogg-sidan eller nåt för det funkar inte för mig, får väl klura ut det.
Och sen det du sa om det där med att göra egna bakgrunder. HUR!? JAG MÅSTE HA DIN HJÄLP!!!
Ha det bra, vännen. Kram

2008-02-28 @ 19:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0