Allmänt dålig

Mår allmänt dåligt idag, har typ världens huvudvärk, har haft det sen i lördags men det är värst idag, fryser så att jag skakar och är jätte trött, mår så jävla dåligt så det är inte klokt, skulle helst av allt vilja vara ledig imorgon men det går inte, dels är det ju konfan, måste nästan gå den här gången och sen har jag matteprov morgon, typ jippie:) , så det är inte så bra, ska gå och ta en vaaarm dusch sen och se om det känns bättre efter det. Idag har det väl inte hänt så mycket, vart i skolan, frysit, haft ont i huvudet och ridit en stund, det gick inte sådär jätte bra att rida idag, min vackre vita springare började stegra sig, första gången hon gjorde det med mig också, lite konstigt men det gick bra iaf.
Hoppas att ni andra mår bra fortfarande.

Just det, har hittat en klänning på ellos.se som jag funderar på att beställa, vet inte om jag ska göra det eller inte, vad tycker ni?Den är fin men vet inte riktigt om den passar mig, och vet inte heller om jag skulle använda den så mycket.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kan du se tjejen röra sig moturs eller medurs?
http://www.news.com.au/heraldsun/story/0,21985,22556281-661,00.html

2008-01-10 @ 17:38:22
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0