Fredag

Hej! Har vart på konfan idag, det är jäkligt segt nu tycker jag, men det är skönt för att nu kommer vi hem en halvtimme tidigare. Idag läste vi och sjöng lite grann, ganska lika som förra gången. Så det är väl inte så kul, roligast är det när prästen sjunger en liten bit av texten, han kan verkligen inte sjunga då...haha
Den där "drama musikalen" som var idag var väl sådär. I skolan hände det väl inget speciellt heller, vi hade idrott, den var jätte kul också hade vi engelskan och den är ju så totalt värdelös, idag gjorde jag ingenting. Nu kommer jag tillbaka till min dagliga uppdatering om min huvudvärk, idag har det gjort så jävla ont så att det inte är klokt, eller har det nu också men vill inte ta massor av tabletter, tog för många när jag bröt foten, så nu får det vara nog med sånna, men snart måste jag väl göra något åt det här tryckandet i skallen....

image30

Kommentarer
Postat av: mingla

Vet du hur man får profilbilden större? Hade behövt lite hjälp med det nämligen :). bra blogg du har förresten.

2008-01-18 @ 17:21:37
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0