Har absolut inget att göra...

Och när jag inte har något att göra så sitter jag och kollar på nallar, haha det är ju roligt ju, men skriver en lista idag också.

Dagens klädsel:Jeans från crocker, tröja från veromoda, stickad tjocktröja från veromoda
Dagens ridtur:På min leriga väg som går upp till en liten hage
Dagens favorit låt:Forgotten children med Tokio Hotel
Dagens frisyr:Vanligt, lockigt med rakt underhår
Dagens favorit ämne:Idag tror jag att det får bli idrott
Dagens måste:Göra läxorna
Dagens allvarligaste stund:Det har nog inte vart någon allvarlig stund idag tror jag
Dagens roligaste händelse:Jaa, det blev lite svårt, det mesta har väl vart roligt idag känns det som

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0