Känns som vår

Hej allihopa, vart så glad när jag vaknade i morse och tittade ut genom förnstret, det är ju typ vår och solen sken för första gången på länge, vaknade klockan 5 i morse först och då ösregnade det och blåste jätte mycket men sen när jag äntligen hade somnat om så hade vädret blivit bättre.
 I går kväll satt jag och tittade lite på sagan om konungens återkomst, men inte hela, har ju som sagt inte sovit bra på flera nätter så jag kröp ner i sängen vid 23 tiden, hade jätte ont i huvudet igår med, har ju jämt det nu, orkar inte vara glad eller det går inte att vara glad längre för att det gör ont hela tiden, måste åka in och kolla det där snart tror jag. Ska snart gå ut och gå med Solo en sväng, sen har jag väl inga planer inför den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0