Kör lite fakta om mig lite snabbt

Favorit färg: Har egentligen ingen, men gillar natur fäger som sen får lite färg med i bagaget
Älsklings mat:Äter det mesta utom julmat och potatismos
Gör på fritiden:Håller på med mina 4 hästar, ska försöka avänja fölen nu, och är med kompisar
Favorit artist/grupp:Tokio hotel såklart
favorit plagg:Älskar klänningar men jeans är mer mig på något sätt
Favorit ämne i skolan:Asså bild är kul men är så dålig på det, så jag har inget
Ålder:Det är väl klart att man är 14 men snart är jag 15, får vänta till april :)
Älskar att göra:Retas med brorsan,rida och träna dressyr för grannen, gosa med hästarna,ta det lungt, vara med kompisar
Antal hästar:4 st, varav två är föl fortafrande
Djur:Förrutom hästarna har vi en hund och 5 katter
Hår färg:Typ brunt men i olika nyanser
Ögonfärg:Brun gröna

Min lilla älskling Ragge. Synd att skuggan kom med, visst är han fin min lilla fölis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0