Måndag

Hej, dagen har väl vart ganska bra, men den har kännts jätte konstig för att vi har haft idrott idag på eftermiddagen, vi brukar ha på förmiddagen när man är jätte trött, men idrotten idag var iaf ganska bra, det var lite åt fys hållet, älskar ju fys, jo jag vet alla andra tycker att det är skittråkigt men jag gillar det men så är jag iaf. Har vart ute och ridit idag, (som vanligt) det gick ganska bra men blev typ skit blöt, hela benen var bruna av lera och det rann nästan av dom, det är så jäkla skitigt nu på mina ridvägar men jag har ju ingen annan stanns att rida på just nu, ska se om ridbanan går att rida på imorgon. Ikväll ska jag väl ta och göra mina läxor så att jag slipper dom, det är bara det att jag har jätte svårt att börja med någonting, det spelar ingen roll vad det är, det går bara inte.
Sitter och lyssnar på, ja vässa öronen nu lyssnar faktist på nåt annat än TH, haha, det vart basshunters "now you´re gone", lite små svängig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0