Ny dag igen

Hej hej! Idag har jag vart i skolan, inte gjort något speciellt där, haft engelska, spanska och lite andra ämnen, har väl vart sådär. Har haft ont i huvudet idag igen, fattar inte vad det är för fel på mig för jag har det bara på eftermiddagarna, ibland är det värre och ibland är det bättre. Har lite funderingar över vad jag ska sy på slöjden imorgon, någon som har nån ide, vill helst av allt sy en klänning men jag har absolut inget tålamod med någonting och den ska vara ganska enkel, inte för mycket detaljer och sånt där...
Här kommer en dagens outfit:
image18

Jeans från Åhlens
Linne från veromoda
Kofta från Kappahl
Pärlemor nagellack från depend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0