Ny datorplats

Hej.
Nu har vi flyttat datorn till ett nytt rum  och håller på att flytta in resten av kontoret hit, min lillebror ska få vårat kontor, så att både jag och min lillasyster får en varsin stor garderob, är så glad över det.
Har rensat bort aklla leksaker ur min nya garderob idag, så imorgon ska jag ta bort några skåp som står där och sen flytta in mina saker dit, ska bli så fint, det är lila väggar och sned tak, sen står det en gammal mörk soffa där som är i trä med en tjock dyna i, ska ha den kvar där, tror verkligen att det kommer bli fint.

Min kusin fick en traktor av oss ju, han vart jätte glad över den, speciellt när den han upptäckte att den lät också, haha, nu får ni roligt K & G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0