Onsdag...

Hej allihopa!
Kommer precis in från hästarna, har ridit två av dom idag. Med min lilla häst red jag ut i skogen och med mammas travare red jag lite tempoväxlingar. Fryser riktigt ordentligt om fötterna nu.

Hade ju slöjd idag, har börjat på min klänning, eller har iaf gjort ett mönster som inte är riktigt färdigt än, läraren ska köpa tyg nån dag, hoppas verkligen att hon förstår hur jag vill ha det. Just det E, nästa vecka får du hem din halv sydda klänning, hon hade städat undan den nu.

Vi hade som tur var inte något läxförhör idag, men höll istället på och pratade om celldelning, jag fattar ingenting av det. Fick tillbaka mitt matte prov också, det gick ganska bra, några fel, men det gick iaf hyffsat bra.


image49

Jag och en av mina hästar, hon hatar att vara med på kort, och hennes reflextäcke förstör mycket av bilden, men visst är hon söt?

Kommentarer
Postat av: Elin

lilla viran, hon är ju alltid lika söt hon..

2008-01-26 @ 13:56:23
Postat av: Virveln

ja visst är hon, så sötis, haha henes fläckar på mulen som hon har där är riktigt gulliga (det är jord)

2008-01-26 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0