Sjuk

Sitter här och huttrar, frös i skolan men nu är det ännu värre, huvudet bara trycker, snart sprängs det väl och min fotled kan jag knappt på, mår rentav skit. Vet inte riktigt om jag kan gå i skolan imorgon, förlåt tjejer men mår skit nu.
Har inte gjort något speciellt idag, har haft so, biologi och idrott, biologin suger verkligen, fy fan vad det är värdelöst. På so:n nu ska vi skriva ett PM, och jag ska skriva om Victoriaöknen då, undrar verkligen hur det ska gå, skulle ha fakta idag men hittade inte någonting, värsta sämst. Spelade fotboll på idrotten med 6 mål och 3 bollar, det är mycket  bättre när man spelar lite konstigt än när man spelar vanligt för spelar man vanligt är jag sämst och gör fel hela tiden.
Ska ta det lungt ikväll, sitta i soffan med alla filtarna och titta på tv. Hoppas att det  är något bra på tv då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0