Snart läggdags...

...eller inte än, men om en timme, har städat mitt rum nu på kvällen, bytt lakan och allt till och med, höll nästan på att glömma att gå ut till hästarna, dom var lite arga när jag kom ppå att jag hade glömt dom ska ni veta. Kom aldrig iväg på bion sorgligt nog, det var ingen som orkade så jag har suttit och kollat på singing bee, sen har hela familjen suttit inne i kontoret och kollat på en riktigt gammal karta öer vårat hus, man fattar absolut inte vart man var, men den var väl typ från 1800-talet.
Ska göra allt i ordning till skolan imorgon,  har bestämt mig för att börja bestämma kläder jag ska ha kvällen innan nu, kommer nog inte hålla det särsklit länge men ska iaf försöka, skulle vara jätte skönt om man bara kunde hoppa i kläderna, inte stå och kolla på morgonen vad som passar till vad, då det ska jag klara av nu.
  
image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0