Torsdag...

Hej!
Dagen har vart bra, skolan har vart precis som vanligt. Har precis ätit tacos, en lite underlig tacos vart det, för vi började laga mat utan att kolla vad vi hade hemma, när vi skulle ta fram bröden såg vi att vi inte hade några så då bakade mamma några, som vart tjocka oc h degiga, men det gick att äta iaf.
Har vart ute och rida, min häst är livrädd för vatten pölar så jag höll på att åka av idag, rätt in i skogen, men gjorde som tur var inte det.
Ikväll tror jag att vi ska förrsöka beställa lite saker rån ellos, har inte bestämt mig än om den där vita klänningen, den är ju fin men vet inte riktigt hur jag kommer se ut i den, ni måste hjälpa mig med det, så skriv kommentarer nu.

Har fått reda på att vi inte ska byta hus nu, så jag ska få ett eget dressing room, eller en jätte stor garderob, ska få tapetsera om i mitt rum också, det ska bli jätte kul att få göra om rummet helt och hållet, tror att jag ska satsa på lila, grått och brunt, vad tror ni om det?




Vad tror ni om mig i den här klänningen?Om jag beställer den ska jag ha den på skolavslutningen och på konfermationen... men ni får säga som ni tycker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0