Tråkigt...

Hej, har absolut inget att göra ikväll som vanligt, ska försöka sy något, kanske en klänning men jag tar aldrig stegat att sätt mig och nåla ihop bitar och sånt där.
Jag har verkligen förälskat mig i skor och sådant där nu, kollar JÄMT på det, ska försöka hitta några nya våriga som jag kan ha med min brutna fot, men det är inte så lätt men snart så är det faktist ett år sen jag bröt den, helt otroligt vad tiden går fort, haha nu låter jag som farmor, men det är faktist så. Har förälskat mig i en ny sak nu, ett par vita benvärmare från gina tricot, dom är liksom i rutor, jätte fina.

Håller just nu på att leta efter någon fin klänning som man kan ha både på konfimationen som är i maj och på skolavslutningen, men det kommer säkert vara kallt i maj där så man får väl gå med jeans eller nåt, men skulle iaf vilja ha en klänning dit, har ju tänkt på den där vita från elllos men i den ser säkert jag jätte konstig ut, så vi får se om jag hittar något annat annars tror jag faktist att det blir den...

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0