"duktiga Malin"

Idag så har jag vart jätte duktig hittills, jag håller på att tvätta kläder, dom flesta plaggen ska jag ha på klassresan som är på måndag. Sen så dammsög jag golvet igår, när jag hade jätte lång tråkigt. Och nu på morgoonen så har jag vattnat alla farmors tusen blommor, för att dom har åkt ner till Göteborg och då så måste man se till att blommrona lever när dom kommer hem igen, tror att dom har ungefär 4 blommor i varja fnster, och dom flesta rummen på nedervåningen har två fönster, och sen så har hon blommor på borden, på bänkar framför fönsterna och massor med blommor ute  som också ska vattnas, tar ett tag att göra det. Sen så har jag kört igång diskmaskinen också, jag känner mig riktigt duktig nu, familjen kommer komma hem till ett rent hus, haha.

Är sugen på att bada idag, men det är så långt till närmsta sjö, och vi har ingen pool, men det känns ändå inte som om det kommer bli så varmt idag, eller varmt blir det nog, men kanske inte lika varmt som det var igår... Får väl ta och springa i vattenspridaren idag också. 

Och vet ni vad jag också känner för idag? Ta en riktigt lång ridtur, typ rida till närmsta sjö och typ bada dit, men det kommer nog ta ett tag att komma dit, och man får ju inte bada med häst där heller, men jag vill verkligen bada med hästarna någon gång, ser så mysigt ut...


En till bild som jag tog igår kväll... 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaa, bada från klippor är ju bland det bästa som finns! =)

2008-06-07 @ 12:26:11
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0