Här kommer lite Eskilstuna bilder...

Tänkte visa lite bilder från min och Emmas dag på Eskilstuna, hade nästan slut på batteri i min kamera så jag tog några bilder med mobilen också, men har ingen sladd till den än så ni får bara se dom från kameran.




Emma rider, och bror klappar "hästen"


Syster får märket av den "spinkige Fantomen"...


 Vem är det här då? Om inte självaste Malin Karlsson...

(Usch, var riktigt blek där jämfört med vad jag är nu, det ser ju nästan läskigt ut där på bilden...)

Lilla söta Dvärg flodhästen, så söt...fast den luktade illa.



Min älskade söta Emma... (Vad kan hon ha tänkas hitta på för nåt nu då?)

Ja, det där var dom bilderna ni får se nu, har fler men orkar inte lägga ut fler, har riktiga heta bilder från mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0