Hej hej...

Har haft fullt upp under den här veckan så jag har inte hunnit blogga någonting.  I tisdags så åkte jag in till stan med the girls, hade skit kul som vanligt, Sara och jag gickrunt och skrattade om gårdagens program på femma, Norges herligaste, fy fan, det var klockrent, köpte en del saker också, bilder kommer.

  Sen i onsdags så kom Emmz och Jollz hit, så bror och jag hade riktigt roligt vi, haha, Men vet inte riktigt vad vi gjorde, vi nördade en hel del framför datorn, spelade "rita" på spelo.se, det var roligt det, Emma var skit duktig på det hon...          
 Sen så hade jag Mamon, så jag red ut med honom, och mötte upp mamma och Johanna, det var också jätte roligt, alla hästarna vart så glada när dom fick träffa varandra, och Mamon gick på tygeln på en gång, och längde stegen hela tiden, så fin pojke är han.

 Sen idag så åkte vi in till stan igen, mamma, jag och syskonen, gick bara in på roliga affärer, som Jula, Jysk, Rusta, dom affärerna är verkligen klockrena, jag kan gå hur länge som helst där jag, köpte högtaler till datorn, kamerväska, påslakan set med zoo på, var på väg att köpa moppe hjälm också, men kom på att jag inte har någon moppe, så det vart ingen. Var in på expert också, men dom hade inte heller den där sladden till min telefon så att jag kan lägga in låtar och sånt på den. Tittade på jula också, men där har dom också bara samma, och min passar inte för den sladden...blir galen, och när jag väl hittar sladden så är den svindyr...


Älskling kliar sig på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0