Hej hej!

Ett tag sen man skrev nu, har inte haft tid eller lust att sitta vid datorn. Det har hänt massor med saker under den här tiden, en av mina älsklingshästar var vi tvugna att avliva, en av shettisarna, grannens alltså, sen så har jag vart med till stockholm med Frida när hon tävlade, hon kom 4 , placering alltså, det var jätte kul att följa med henne dit, så fint där också. Emma och jag har vart till Eskilstuna, hade skit kul, vart inte så många bilder för min del, men några vart det, min kameras batteri är sämst även om kameran bara är några veckor gammal, så vi tittade på Emmas släktinga, Aprona, mina släktingar, Girafferna hittade vi inte, jag har tagit mina första dopp, eller dopp är det väl inte, mer några steg i vattnet, var lite kallt tycker jag, vart livrädd också när en orm simmade förbi mig på 1 decimeters avstånd så jag började gapskrika där, tur att man har egen sommarstuga så att man inte är på någon allmän strand när det blir sådär, var verkligen rädd ska ni veta. Har vart ute och åkt båt, så jäkla skönt, mamma, jag och Solo tog båten ut ensamma, så mysigt, Solo sommnade, jag solade och fiskade och mamma körde, vart lite brun då också. Mitt hår har solblekts jätte mycket nu, men bara på "över håret", underhåret är fortfarande rätt mörkt, jätte fult, vill ha hela håret i ungefär samma sort slingor, inte över håret i en färg och under håret i en annan. Har börjat få färg på kropppen också, blivit lite brun nu, har gått i shorts i två veckor nu tror jag, jätte skönt.


Bild tagen av mig på en ö vid min sommarstuga i Vällen... Kärlek till det stället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0