I am home...

...men imorgon är jag borta igen... Har suttit vid ,mamma  nu vid datorn ett tga, vi var tvugna att boka stuga eller nåt att sova i tills imorgon, och det är inte så lätt att hitta ett som är nära, billigt och bra. Vi brukar bo hos en 93 årig gammal tant som är släkt med oss, men mormor fick reda på idag att hon är jätte dålig, och då ville vi åka ner i alla fall även om vi inste skulle kunna bo hos henne, men nu har vi hittat ett ställe som vi tror blir bra. 

Ska köpa massor med kläder i Ullared, så jag tar nog inte med mig så mycket packning, men måste ju ändå börja packa upp allt som jag har i väskan nu och packa i nytt, har kommit en bit på väg också...

Klassresan var faktist rolig, vi cyklade ju, och det vart ju inte så jobbigt som tur var... Hade bara ont i  rumpan, men var inte trött eller något sånt. Men det blåste ritkigt mycket också.

Och imorgon är det skolavslutning, så jag åker hem så fort jag kan, och sen så drar vi, mamma, mormor, jag och syster, ska bli skönt, men lite läskigt, måste  nog säga Hej då på riktigt till min älskade gammla tant i år, och det känns jobbigt, hon är ju världens sötaste tant också, men jätte smal, kan knappt gå, utan åker på en skrivbordsstol för det mesta i hennes fina hus, men som börjar förfalla lite.

Måste packa nu, hej svejs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0