Klippt och klart

Ja, ni, det vart en stooor förändring,  klippte håret ungefär i en rätt lång pojkfrisyr, eller inte det , men rätt lika haha, och blekte håret lite igen, så nu är jag riktigt blek där det (förra) håret låg, måste se till att komma ut i solen nu. Det känns riktigt ovant, men tror att det blir rätt fint när jag väl har vänt mig vid det. Ni får se bilder sen, är inte redo att visa dom än. 

Haha, bara skoja, nejdå, har bara klippt några centimeter, men det vart ju bra mycket kortare i alla fall, det var rättså slitet även om jag klippte mig för inte så länge sen. Så jag ser ut i princip som vanligt. Visste inte riktigt hur jag skulle göra, men tror nog allt att jag ska nypa av luggen lite hemma här. Bror var modig han och gjorde slingor, riktigt coolt, men han gjorde inte så många, men några och det vart rätt fint, även om själva klippningen vart lite kort tycker jag på honom.


Framför datorn i toffs, haha, ovanligt? Nja, inte direkt...

 
Såhär se man då ut just nu,  haha, dubbelhacka eller? Inte fin bild direkt, men aja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0