Chokladhare från Lindt

Har fått en chokladhare från Lindt nu, så smarrigt tror jag, men har inte vågat bita i den än, vågar inte förstöra den. Just nu sitter jag och kollar på lilla kusinen, hon ska heta Elina, så sött, fick bilderna precis, så fiiina. Hon är ju född i onsdags så hon är inte gammal.

Dagen har vart snorig, trött och massor av sagan om ringen tittande, kände för en sån film idag faktist, så nu har jag kollat på den, Legolas och Aragon är ju bara så snygga...haha... Aja, har snorat något fruktansvärt, är så röd under näsan också, och det släpper inte, blir galen. Skippade ridningen idag faktist, hade tänkt att rida, men brasst ut i gråt precis innan vi tog in hästarna så det gick inte. Orkade bara inte med alla människor, all press, allt känns jobbigt idag...

I morgon kommer mormor, så då hoppas man på att få någon liten godis också, det skulle ju inte sitta helt fel, men man borde kanske passa sig så att man inte blir för tjock.


Kommentarer
Postat av: Sara

snygg blogg ^^
ha en bra kväll :)

2008-03-21 @ 20:27:45
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: Natalia

svar: oj du, det var ett bra tag sen jag la upp min stora profilbild så har glömt!

men det finns en superbra sida där du hittar alla möjliga tips www.bloggdesign.se där får du svar på alla dina design frågor! ha en trevlig helg!

2008-03-21 @ 23:09:51
URL: http://chocolait.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0