Fredag

Tjabba tjena!
Nu är man inne igen från hästarna, red igen efter nästan en vecka utan ridande, var skit kul. Vi red en ganska lång sväng, så vi ´har hoppat, galopperat på en grusväg, ridit i terrängen och ridit litre på asfalstvägen, hon är ju så jäkla underbar min lilla häst, men hon hårar som jag vet inte vad, hon tappar all vinterpäls nu, har inte klippthenne i år, så ja ni kan nog tänka er hur det ser ut, fick ta svettskrapan och stå ute och bara dra, höll på att rammla av idag också, hon fick syn p ålite snö uppe i skogen, och tvärstannade, men det gick bra i alla fall. Ska ha hovslagaren här på onsdag, och det behövs, Viran håller på att tappa ena skon nu ser jag, och Ragges hovar börjar bli lite långa.

Idag så har jag haft engelskaprov det gick inte så jätte bra, men G tycker jag att jag borde få, sen så har jag haft svenska, idrott och matte, på matten hade vi ett "möte" också, det har börjat stulits saker i skolan, allt från busskort till parfym, så nu kan man inte ha väskan ute längre som man jämt har haft förut, lite jobbigt. Jag går ju i en liten skola också, så man känner typ varenda människa som går där.

Vet ni vad jag ska göra imorgon då? Gå på disco, haha, ett KONFADISCO i ett församlingshem, vad kan man annars hitta på en lördags kväll, men ska ha en heldag med alla konifamanderna också, lite jobbigt, har absolut ingen lust med det, tror inte ens att jag känner hälften av alla som ska med, vi är flera grupper som ska dit.
Men jag slapp i alla fall konfan idag, det är ju ett stort plus, men i stället när man kom hem, så var det ju fel på datorn, teckninsk som man är, så var det ju bara att sitta där, har hållt på och tömt massor av filer nu, och rensat internethistoriken, gjorde det i början när vi hade datorn ganska ofta, eller två gånger, nu har jag inte gjort det på länge, och ingen annan har gjort det heller, men det går väldigt snabbt att gå in på allt nu, jätte skönt.

Idag är det min tur att göra mat, ska fixa till lite tacos har jag tänkt, det ska bli smarrigt.image123
Lilla La Poo, ni har Ragge lite längre bort, och Viran längst bort...

Kommentarer
Postat av: Elin

gud va stor ragge ser ut att vara när han står där borta..

2008-03-14 @ 16:57:07
Postat av: Amanda svarar:

Ja, det måste ha blivit något knas.

2008-03-14 @ 17:50:46
URL: http://schesepnu.blogg.se
Postat av: Malin

Ja visst gör han, men ändå så är den här bilden ifrån i julas tror jag...

2008-03-14 @ 18:00:29
URL: http://virvlamedvirveln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0