Glömde hästarna

Vet ni, jag glömde ge mina hästar havre när jag kom hem från Mamon (min sköthäst) Tycker så synd om dom, det var slut på havre i stallet också, så dom fick vänta ännu längre på den där havren. Men nu har dom äntligen fått den, fick hämta mamma så att vi kunde hämta mer havre och korn. Dom gnäggade lite när jag var ner till dom för en halvtimme sen.

Ska snart hoppa in i duschen, eller ska jag vänta med det tills imorgon bitti? Håret kanske blir finare då, det tåls att tänka på.

När jag hade gett hästarna havren och dom nästan hade ätit upp den så gick jag och pratade med alla, La Poo bet mig hårt i armen, eller i axeln, så nu är jag alldeles uppsvullen, öm och har en röd rand och är röd runt den där randen, kommer vara alldeles blå imorgon säkert...

Som sagt slöjd imorgon, vi får se om klänningen blir färdig, i så fall så lägger jag troligen ut någon bild på den här i bloggen.
        
Ni får ha det så bra, kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0