God kväll på er

God kväll på er kära läsare. Sitter och skriver på Marie Antoinett just nu, det ska vara färdigt i morgon, så nu skriver jag allt p ådatorn, men medans jag kikade på bilder hittade jag en fin bild, som jag nu har till bakgrund, tyckte verkligen om den. Idag har det inte hänt så mycket, hållt på ute i stallet och pysslat med sadlar och träns och sånt, ätit middag, skrivit p Marie Antoinette och läst i sagan om ringen boken. Imorgon är det måndag igen, och det är so, biologi, idrott, sen så när jag kommer hem är det ut till hästarna, och sätt mig vid datorn igen vid fem tiden. Men nu ska jag koncentrera mig på Marie ett tag, hej svejs så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0