Har TRÅKIGT!

Har tråkigt igen nu.


Vad är finast
 
Hööög midja...



...eller låg midja?


Själv föredrar jag lite normal hög midja, den där bilden högst upp är för hög, men mittimellan är bra tycker jag.



Nu kikar jag i stället på klänningar som vanligt
Klänning
                         Klicka här för en större bild på Cuto Dress

Den här var ju riktigt söt, från halens och kostar 299 kr        Kommer från Nelly.com, 299 kr

Klicka här för en större bild på Stijo Dress                    

Också från nelly.com, 299 kr                                                                          Från stylebystars, kostar 298 kr

Zooma                              

Från ellos, 149 kr                                                                                       Från hm, kostar 298 kr

Känns som om jag vill ha mönster i sommar, alltså mycket mönster, tycker att dom här var lite fina, älskar den där från nelly.com som är blå, jätte söt. Tänk vad fint med en riktigt brun hy, och sen en möstrad klänning med guldhalsband till och några enkla fina skor...

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

hehe visst är han =) ha det bra

2008-03-08 @ 14:46:49
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0