Jag i olika frisyrer

Tänkte visa lite bilder på mig i olika frisyrer, inte för att jag så många bilder på det, men aja, några lockigt, tofs och plattat hår. Mamma ska boka tid hos frisören ikväll, det var inte så länge sen jag klippte mig, men om jag gör det nu när det inte är så slitet så behöver hon ju inte ta bort så mycket.
image117

Jag i riktigt plattat hår, kommer precis hem från frisören med hennes plattång. Ögonen är hemska, tittar väldigt konstigt med dom.

image36

Riktigt lockigt och fint, ser nästan ut som jag har nyfärgat hår också.

image118

Halv lockigt, färgen har börjat försvinna, men inte så att det blir fult (tycker jag)

image119

En knut...ser lite tjurig och tjockskallig ut på bilden, lovar att jag är en väldigt glad människa egentligen.

Ja, vad är finast på mig? Själv tycker jag nog att det där jätte lockiga är finast, men ibland blir mina lockar hemska, som dom är nu till exempel, det regnar på dom, eller så är det fuktigt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0