Jäkla blogg.se

Vet ni hur länge jag har försökt komma in på bloggen nu? Det är minst 45 minuter i alla fall, det går aldrig att gå in när man verkligen har tid att skriva, nu så ska jag ju snart ut till hästarna, så det går inte att blogga så mycket nu, men ska försöka knåpa ihop nåt inlägg innan jag drar ut till dom. Ska ut och rida en liten snabbis, menn orkar nog inte så läng, så jäkla förkyld som jag är nu. Men lovar att nu på lovet så ska jag verkligen uppdatera bloggen oftare, just det min nya bakgrund ändrade jag igår, tyckte att bilden var fin, men det blir så fult när det liksom blir flera "rutor", vill ha bara en och samma, så att det blir en stooor, men vad tycker ni? Lovar att jag snart kommer byta igen, kommer snart ha lessnat på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0