Lekt med tängerna...

Nu har jag och syrran lekt med locktången, plattången, och massor av hårnålar, så fint. Vi har suttit och lockat håret med platttången först, sen så har vi använt locktången på en del ställen. Jag har dessutom bytt hål på benan just nu, ser förjävlig ut, men vad man inte för sin kära syster, lockarna som vi inte har sprayat med nåt håller också på att försvinna just nu. Aja, vi hade kul i alla fall.

Imorgon så vet jag faktist inte vad som händer, blir väl städa antar jag, min första hemma dag kanske på detta lov, har ju vart borta varenda dag annars, så det ska bli skönt att vara hemma en stind, ska rida Mamon också, (min medryttarhäst), sen så ska jag rida Viran, och ta hand om hästarna som vanligt.

Idag har det inte bllivit mycket bloggande jag vet, inte heller på lovet har det blivit mycket, men har vart borta hela tiden ju, sen så tycker familjen att jag ska slita mig från bloggen ibland, eller bloggarna, läser ju era förstås.


Min lugg just nu...
image152

Innan hade jag luggen åt det hållet...
image153

Jag vet, onoppade bryn på första bilden, har inte orkat att varken nopa dom eller fylla i dom, så nu lever dom fritt, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0