Lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Arg, på blogg.se
Favoritgodis: Lakrits, eller allt tror jag, eller inte allt, men det mesta.
Kläder just nu: Mjukisbralls, linne + tjocktröja.
Musik just nu: The red suit apparatus, "Face down"
Sommarplaner: Vara i Göteborg, och hälsa på lillkusinen, bada och rida.
Hur många kuddar sover du med: Två.
Spelar du nåt instrument: Nej...
Morgon- eller nattmänniska: Varken eller, är liksom uppe länge ibland, och vaken tidigt ibland.
Vem är viktigast för dig: Hästarna, och såklart Elin...
Bio eller promenad: Både och.
Är du kittlig: Jajamensan, men det är inte värt att du provar, börjar slåss och sparkas då...
Snarkar du: Beroro på, är jag förkyld så gör jag det.
Stjärntecken: Vädur, fyller år 17 april
Äckligaste insekten: Spindlar, *ryser*
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Trolla, tror jag, då kan man ju typ göra vad som helst.
Vad vill du jobba som? Har verkligen INGEN aning.
Stökigt eller välstädat? Både och, trivs i stökigt, men älskar när det är välstädat.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, absolut inte, det är ju livsfarligt.
Gillar du att sjunga? Ja, eller inte inför folk, men ensam så går det bra, men rösten är ju inte särskilt bra...
Anser du att du är stark? Jag vet inte riktigt, är nog ganska stark för att vara tjej, men inte STARK...
Vad gör du om du får hicka? Väntar tills den går över...
Vad har du för frisyr just nu? En hårnål till luggen, och en slarvig knut, precis som vanligt.
Vad längtar du mest efter just nu? Sommaren, vill inte ha snö.

image135
Åhh, lilla älsklingen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0