Lördag morgon

Nu har jag precis vaknat. Känner redan nu att jag inte kommer kunna svälja på länge, jävla halsmandlar. Dom täpper igen hela min hals så jag kan inte svälja och halstabletter hjälper inte, blir galen på det här.

Det ser väldigt grått ut här, inte så roligt, tror det har regnat lite också, så idag så blir det att stanna inne. Ska väl skriva lite om Marie Antoinette, plugga till engelska provet, sen så får man väl hjälpa mamma så att det ser fint ut här hemma när grannarna kommer hit ikväll (förhoppningsvis) Komer väl rida också, och ta han dom mina gullungar, träna fölisarna och titta på min sjal, såklart.

Ikväll blir det nog Melodifestivalen och Hur man blir av med en kille på 10 dagar, den är ju lite små rolig. Ja det här är väl  vad som händer idag, ska försöka blogga lite mer idag också, känns som jag inte har gjort det så mycket sista veckan.

Vart lite "ledsen" på let´s dance igår kväll, hallå Matte och Carin kan ju inte åka ut, det  går ju inte. Men aja, man får försöka klara sig utan dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0