Lördag morgon

God morgon på er solstålar!

I dag så händer det nog inte så mycket, ska bort ikväll och träffa kompisarna, ska bli kul. Men annars så händer det nog inget mer. Men ska såklart ut och rida idag också, ska rida där jag red med Mamon igår, men vet inte än om det blir Viran eller Lara som får ridas där, tror faktist att jag rider Viran den slingan, sen så får Lara ridas upp till en sommarhage.

Mina naglar är körda nu, hade ju äntligen fått dom fina, långa och nästan helt jämna, nu så har det börjat lossa flikar igen, så det blir bara att klippa av dom nu ,och sen köra på med den där reparera grejen.



Som ni vet så är jag ju fast i Ashley Tisdale just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0