Malin

Tre namn du går under:
1. Malin
2. Molly
3. Mollekolle

Tre saker som skrämmer dig:
1. Mörker
2. Vara helt ensam
3. Att förlora  personer som jag älskar.


Tre saker du har på dig:
1. Mjukisbyxor
2. Linne
3. Hood tröja

Tre sanningar om dig:
1. Jag älskar att röra mig
2. Hatar människor som tror att dom är nåt
3. Har orienterat

Tre av dina intressen:
1. Hålla på med mina hästar
2. Ligga hemma och mysa i soffan
3. Att träffa mina vänner.


Tre saker du verkligen vill ha:
1. Verkligen bli respekterad för den JAG är
2. Mer pengar såklart
3. Hitta praoplats

Ja, det här är lite vem jag är...Kikade på en blogg där det här stod och blev utmanad att skriva detta jag också, klart att jag gör det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0