Måndag

Tjollahopp på er! I dag känns allt bättre med bloggen, kommer nog fortsätta ett tag till. Dagen har flytit på bra, höll nästan på att missa gympabussen hem, asså kom i tid, men hade vi väntat en minut länge i omklädningsrummet hade vi kanske missat bussen. Biologi lektionen gick ovanligt snabbt känns det som, jag och en tjej håller på att skriva upp vårat arbete på datorn nu, skriver om hjärtat och blodet, så det känns bra.Har tänkt på en sak, våran biologilärare är inte så ofta i skolan känns det som ibland, och det här är den enda terminen vi har biologi, och ändel gör inget när läraren är borta, kan inte riktigt förstå det, för att det är ju det här betyget som bestämmer slutbetyget, jag känner mig verkligen tvungen att jobba på då, även om jag inte vill, man vill ju ha så bra betyg som möjligt.
Idag på idrotten hade vi lite gymnastik, var faktist kul, vet ni, jag stod på händer, det är helt otroligt, vart lite stolt då. Men det var faktist skit kul idag.  Håller fortfarande på med Marie Antoinette på so:n, men det känns inte som det går så mycket framåt med det.

Red ut i skogen med Viran och tog lilla Solo med mig, det är jätte kul att ha med hunden när man rider, men skit svårt, eftersom man måste hålla kolla på hunden, koncentrera sig på hästen och koncentrera sig på att rida. Sitter där och rider, ropar på Solo, och sen så börjar Solo valla Viran, så då skriker jag på honom, och Viran springer iväg, var lite jobbigt men det gick bra. Tog ut fölen i gången idag, det gick jätte bra, ryktade dom ensam, och dom löft alla hovar snällt och stod stilla, annars brukar någon få håla i dom, och dom hoppar runt men det gick jätte bra faktist, det är nog en av orsakerna för att jag känner mig gladare idag.

Har tänkt att göra om bloggen ikväll, så då får ni väl kika in, inte för att det kommer hända så mycket, men i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0