Måndag

God dag på er.
Nu har jag kommit in från mina blöta hästar och detta hemska regnade, jag hatar verkligen regn, eller det kan vara skönt om det regnar någon gång, men inte så här mycket, hela jäkla hästhagen är lerig, tur att dom står och väntar vid grinden, gå ut i det där går verkligen inte, glad att jag köpte mina gummistövlar i höstas, har inte haft några stövlar annars, så fina är dom, blå och brun randiga.

Idag så har jag ju haft idott, vi hade lite variationer på fotboll och gymnastik, stod på händer igen (med hjälp), annars skulle det aldrig gå, men aja, jag står på händer iaf. Vi fick tillbaka biologiproven som vi gjorde förrut, (jag muttrade över det där förrut) trodde att jag precis skulle få G, men här kommer man hem med ett VG, glad för det :) Har redovisat mitt so arbete om Marie Antoinette idag också, vi skulle göra det i grupp, så man redovisade för 3 stycken, det gick jätte bra. Hade biologi också, gjorde ingenting på den lektionen idag tror jag, så jäkla värdelöst, jag skrev ut ett papper och gav det till henne i fredags, men jag behövde det sen, men då fick jag vänta på att hon först skulle hjälpa alla andra, sen så när jag frågar igen så är det hemma, då kunde väl hon ha sagt det innan, men fick äntligen fram mitt papper när lektionen är slut, ett jäkla göra ibland, för ett papper.

Måste skaffa prao plats snart också, det känns som dom flesta har hittat det nu, men vet inte hur jag ska göra, tror att jag har en plats, men det är på en gymnasieskola, och det känns inte så kul, känner typ ingen där heller, och då måste jag äta luch med dom, kommer bli hemskt, vågar knappt tänka p åhur det kommer bli...men är det någon som har något förslag?  typ med hästar eller nåt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0