Min ridtur

Var ute och red i blåsten, hoppade lite, först så var vi på terrängbanan och hoppade, sen så red vi en bit på vägen, så vi kom in i nästa skog, och där så red vi till favorit stället, dikena, hon hoppade jätte fint idag, höll in henne lite mer än vanligt, och gjorde mycket mer halvhaleter än vanligt också, hon var så fin då, älskar dig gumman. Just det, vi blåste av vägen sen när vi skulle hemmåt, vi red på en liten grusväg för bi några åkrar, och all snön på åkrarna blåste ner och lade sig över vägen, och det fanns inga träd eller nåt runtomkring, så vi rammlade av vägen lite, och kom på åkern, hoppas att det inte syns så mycket...
image148
Visst är hon fin tjejen, här står hon med hennes nya senskydd och hennes "My little pony" tränset, så sött.

Såhär såg då senskydden ut efter en användning, perfekt...bara att börja torka av dom direkt.

Försökte komma in på bloggen väldigt länge förut, men det gick inte, ska bli så skönt med dom nya servarna. Men det blir väl inget bloggande imorgon säkert då.
Nu så har jag precis kollat färdigt på Rent hus, det är ju jätte äckligt tycker jag,men aja, nu så är det Grey´s Anatomy, och det måste man ju bara kolla på, eller hur? Men ni får ha det så bra, så syns vi så snart jag kommer in på bloggen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0