Mina önskinigar just nu...

                                Stickad klänning
Poloklänning från stylebystars, (har visat den förut) 399 kr                        Från Halens, 249 kr, stickad klänning

Bustierklänning                             Zooma
399 kr från Halens                                                                                Sko från ellos, 795 kr

Zooma                          
Haha, måste bara ha med dom här, från ellos, 159 kr              Från monki

Några av sakerna jag är sugen på att införsskaffa just nu, känner för allt det här.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tröjan från monki har jag också titta på.

2008-03-18 @ 16:29:07
Postat av: Malin

Jasså det har du, visst är den fin, tänker mig den till en brun och jämn hy, skulle vara så fint.

2008-03-18 @ 17:51:07
URL: http://virvlamedvirveln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0