My lovely Elin + Miss secret agent 2

Skriver ju ganska mycket om Elin, men lägger inte ut henne på nån bild, vill faktist inte att hon ska beröras av att jag har en blogg. Elin är den som alltid ställer upp för mig, som alltid lyssnar på mig, som helt enkelt är bäst, älskar dig tjejen. Hon och jag har väl känt varandra typ hela mitt liv, hon är några månader äldre än mig. Och hon är nog den som känner mig bäst, vet precis när jag blir arg, eller vad det är för fel. Sen så har hon en liten häst, så vi är lika, men ändå olika, vi tycker väldigt olika om en del saker, men samtidigt lika om andra saker.


Ska snart förflytta mig till tv:n, det är ju miss secret agent 2  nu va? Har ingen riktig koll, men har för mig att den är nu.

Imorgon händer nog inte så mycket tror jag, ska blogga, om nåt riktigt intressant, ska bara komma på nåt först. Sen på tisdag tror jag att jag ska till stan, på onsdag ska jag troligtvis till en kompis, på torsdag, kanske till mormor, på fredag vara hemma tror jag, sen är mitt lov slut. Vill ha lov längre.

Kommentarer
Postat av: Elin

tack, du betyder så mycket för mig, utan dig vore livet bar tråkigt..:)

2008-03-23 @ 21:12:37
Postat av: Malin

Haha, du betyder hur mycket som helst för mig, destamma, imorgon ska vi röja skiten i Uppsala, haha

2008-03-24 @ 16:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0