Onsdag

God eftermiddag på er! Sitter här idag igen, utan min klänning, var nästan färdig, skulle bara sy kanten längst ner, sånt som jag kan göra hemma, men det fick jag inte, ville ju ha hem den idag. Men aja, ni får väl se den nästa vecka, sydde i alla fall dit axelbanden idag, och satte i resåret där uppe, så vi får väl se hur det blir sen, är inte så jätte nöjd, men kommer endå om jag ska använda den, bara göra det hemma.

Dagen har inte känns så annorlunda, har haft biologi, redovisade idag, det gick väl ganska bra, hoppas ni som fick lyssna på mig också tyckte det. Sen så har jag haft matte, jobbade bara på där också, kunde faktist det mesta idag, annars brukar jag jämt köra fast. Sen så har jag ju som sagt haft slöjd, sydde på min lila klänning.

Nu när jag kom hem har jag hållt på med hästarna, men har inte ridit på snart 5 dagar tror jag, känns skit konstigt, brukar ju rida varje dag annars, men har ingen lust med det nu när det regnar hela tiden. Mamma träffade Ragges pappas ägare idag, hon ska komma och hälsa på någon dag, hon är verkligen helt galen i VIran, om jag skulle sälja henne någon gång, lovar jag att hon skulle köpa henne. Men hon kommer aldrig bli såld, hon är min och vi passar jätte bra ihop, så sen när jag har växt ur henne så får jag ha henne till avel tror jag. Men man får ju hoppas på att jag inte växer så mycket mer, är ju 174,5 nu, har inget emot att vara lång, tycker att det är fint, men jag vill kunna rida henne, och då får jag inte växa mer.

Imorgon så är det klippning som gäller, läskigt, ska vara själv hos frisören, annars brukar mamam alltid vara med, men inte den här gången. Har inte heller någon aning på hur jag ska klippa mig, skulle jätte gärna ha lugg, men det är bara det att jag inte vågar ta det steget och klippa så, sen så har jag ju lockigt hår så när man klipper upp det mera än vad jag har nu så kommer det ju inte märkas, har ju slutat platta mitt hår helt nu, vet inte när jag plattade det sist, var länge sen i alla fall. Någon som har nåt förslag på  fin frisyr för lockigt hår? HArju inte jätte lockigt, men ganska lockigt.



Kanske borde ha det såhär, fats det blir ju väldigt lockigt då, haha, ser mig framför mig i det, inte en vacker syn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0