Onsdag

Hej på er! Har inte mycket tid för er idag, hovslagaren kommer snart, och måste hinna äta innan dess. Har varit ute och ryktat alla hästarna nu. Skulle ut och rida idag, jag och Johanna, men då när man ska börja kratsa hovarna så har Viran tappat en sko, och Lara två, så det var liksom kört att rida då. Inte bra. Vet ni en rolig sak som har hänt idag då?  JAg har fått en kusin, i Göteborg, grattis Lars och Kristina. Det vart en liten flicka, som kom till världen idag halv två. Det är lite roligt tycker jag.

Idag har jag sytt färdigt min klänning, den är LITE stor, så jag måste ha ett bälte till, och sen så ska jag nog ta och sy upp axelbanden lite,  dom hänger nere på axlarna just nu.

image132

Vad tycker ni? Själv tycker jag att den är inte så fin, men den är bra för att vara gjord av mig, som inte är så duktig, och som har noll i tålamod.

Kommentarer
Postat av: Amanda svarar:

Jag vet faktiskt inte, har du något tips?

2008-03-19 @ 20:14:02
URL: http://schesepnu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0