Påskafton, lördag

God dag på er allihop. Kom precis hem, har vart ute med familjen och åkt lite, och såklart ätit på Max, och sen så har vi köpt lite mat. Tog några bilder geonm fönstret på snöstormen, shiet vad det snöar, det  verkligen inte klokt vad det snöade, men det var mysigt och varmt ibilen, syrran var inte heller med, så Andreas och jag fick dtor plats, eller mellan oss låg alla mina saker, mobilen, mp3, kameran och veckorevyn. Vet ni vad jag fick för överraskning när jag kom hem då? Min sköthästs ägare hade vart förbi med ett proppfullt ägg, så gott.
Mormor är här nu, och jag ska snart ut och mocka hos hästarna, så det blir inte så mycket  bloggande idag, men men, får ta igen det på lovet.

image136
Här ser ni då snöstormen som vi var mitt i, och ja, det kom en liten bil med i bilden också, inte bra det, men sånt får man ta i bland.

image137
Dagens outfit bild, tagen av mig, så det blev inte en bra bild.
Cardigan, kappahl, linne från Indiska, jeans från JC (jätte gamla, men älskar dom), små örhängen från Åhlens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0