Påskdagen, söndag

Dagen började inte bra, fick reda på att syster är magsjuk, så kusinerna och moster och dom kan inte komma idag, lte tråkigt, är livrädd för att få magsjukan nu också, vill inte ha nåt sånt på lovet.

Har precis kommit in från en promenad med Solo, var faktist skönt att komma ut i snövädret, även om det blåste något fruktansvärt. Har släppt ut hästarna också, så jag har gjort mycket idag innan 10, var faktist uppe 07.45 idag, så duktig kan man vara ibland.

Tja, idag händer det nog inte så mycket, pga av syrran, men kommer vara hemma tror jag, om jag inte åker på Islandshäst tölten i Uppsala, är lite sugen på att åka dit, känner ju ganska många som håller på med islandshästar, som kanske är med, vet inte riktigt, har själv tävlat och ridit på islandshästar, men det var inget som jag fastnade för. 

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon ;)

2008-03-23 @ 10:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0