Praoplats

Nu har man då två praoplatser, hade ju inte tänktatt ha det, mmen det vart så i alla fall. Ska ringa och "avboka" en vecka på UPK, och i stället ta den på Jälla skolan. Så det får man ju hoppas på att det blir bra. Alla säger att på UPK är det jätte tråkigt och man får inte göra någonting, och jag fick den här jälla platsen idag, så det blir båda, och det är kanske en fördel, men man hinner ju kanske inte lära känna alla, men jag borde ju få mycket erfarenheter av det tycker jag.

Vet ni hur jävla täppt, och snuvig jag är just nu, tyckte att det var hemskt i skolan, men det är värre nu, så jag kommer kanske ligga sjuk hela lovet, vem vet...?

Nu på kvällen har jag letat efter mitt påskägg, som mamma hade gömt, första gången jag fick leta efter ett, riktigt smarrigt, och hon hade faktist lagt i lite mandelbiskvier också, och det slinker ju alltid ner. Jo jag vet vad ni tänker, man får alltid påskäggen på påskafton, men inte i det här huset, här är det alltd skärtorsdagen som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0