Ridning, köpen och ja...

Har ätit nu, och syrran har tagit några kort på mig i min fodralklänning, blir mycket bättre bilder när man har fotograf, än när man tar dom i spegeln, nu kan man liksom posa fritt, och det bara säger klick, annars så ska man kolla i kameran, se till posen och det är faktist lite klurigt tycker jag, bilderna blir också sjukt mycket finare om nån annan tar dom, än när dom blir i spegeln.

image143

image144

Hotpants från New Yorker, 49 kr, Fodralklänning från Indiska 149 kr

image145
Conceler från hm, 39 kr, och Mascara från Isadora, hm, 95 kr eller nåt sånt.

Elin köpte en jätte rolig sak till henens farbror, en väderstation från Myrra, men den var allt lite kosntigt, det var ett snöre som hänge ner i en platta, och sen på sidan stod det t.ex. snöret vajar, blåsigt, snöret borta orkan, snöret vitt, snö, och lite sånt där, haha skit kul ju, det var förstås jag som hittade den.


Fick med brorsan ut idag när jag skulle rida, jätte kul ju, eller hur Andreas...? Vi hoppade lite, och Lara, våran travare, som inte kan hoppa, eller hon kan knappt någonting, hoppade jätte fint ute på terräng banan idag, jätte kul, hon förstod mina galoppskänklar också, blev så lycklig då...



PS. Emma nu hoppas jag att du blev fin i ditt hår, och att hon inte klippte bort för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0