Söndag morgon

Har precis ätit frukost nu, har sovit ut riktigt inatt, även om man var hemma 23.00, åkte väl därifrån vid 22.10. Men var verkligen trött när man kom hem. Har inga bilder från igår, men jag var skit smikkad, först så märkte man inte att mina bryn var i fyllda, men sen när foundationen och rougen började försvinna så vart dom helt kolsvarta, lite läskigt, det gick inte bort heller. Men det var en tjej som smikade mig, vart inte så jätte bra, men vet inte om jag skulle ha kunnat göra det bättre själv. Det var en "smikkurs" där, som jag var på. Var på nån jäkla påskvandring, det var jätte tråkigt, först stod vi i kyrkan och bara pratade lääänge, sen så vardet nån jäkla teater, där man var tvungen att gå runt i olika rum hela tiden. Hade ikonmålning också, var inte så kul, jag kan inte måla, är jätte dålig på det. Mennågra vart riktigt coola. Hade ju disco också, jag tror det var vrta gäng som var uppe på dansgolvet mest, men det var väl lite kul, men musiken var faktist riktigt dålig tycker jag.

Aja idag ska jag vara ute, ser ganska fint ut just nu tror jag. Ska ut och rida, får se om det blir några bilder, sen så ska jag gå ut och springa med vovven i skogen tror jag. Kommer säkert sitta vid datorn också.

Kom på igår kväll att snart åker jag på konfaläger, det är jätte snart, nästan läskigt. Vet absolut ingenting om det heller, har ingen aning om nåt... Ska åka 3 april, så det är snart. Ska väl till Björklinge eller nåt tror jag, det låter inte särskilt lockande tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0