Söndag

Sov riktigt länge idag, till halv elva, länge för att var mig, men det var skönt, lite synd om hästarna bara som inte fick komma ut förens kvart i elva, men det regnar så jag tror inte att det gjorde så mycket för dom. Har precis avslutat ett samtal med farfar, som är uppe i norrland just nu, var en meter snö hos nån, shit, jag har inte ens sett 1 meter snö på hur många år som helst, eller en gång när jag var med farfar och farmor till farmors släkt uppe i norrland, då var det snö...kommer ihåg hur kul jag hade där då, men det var för många år sen det.

Vi hade världens godaste förrätt igår, eller jag hade det, dom andra fick stekta stora räkor och lite annat i en tunnbrödskorg, men jag hade skagenröra och räkor, avocado och mango i min, smarrigt. Stackars Carola då, det har väl aldrig gått så här dåligt för henne i melodifestivalen? Men hon får faktist skylla sig själv lite tycker jag, jag röstade på Nordman åt pappa igår jag, han skulle ha med dom till Globen, så då var det bara att ringa...

Måste göra om i min garderob igen, den där ställningen som jag har har gått sönder nu, kläderna blir för tunga, så jag vet inte om jag ska köpa en till sån, och sen ha lite kläder på båda, för den står forfarande upp, men den är trasig. Ska köpa en stor spegel till min garderob också tror jag, vill ha en stor, min smala som jag har i mitt rum får stanna kvar där, vill ha en stor  där inne... Sen så verkar det just nu som om vi ska göra om i vårat hus helt och hållet just nu, ska bli jätte skönt att ha det så, vi har ett ganska stort hus, men inte så många rum för att våra rum är så jätte stora, så vi har bara tre sovrum, med varsinn stor garderob till, så brorsan har ju fått kontoret nu, så vi har ju kontoret i matsalen, men nu ska vi sätta upp lite väggar och bygga ett badrum til tror jag. Så det ska nog bli bra till slut.

Idag händer det ingenting känns det som just nu, ska snart ut till hästarna och lucha dom, sen ska jag väl försöka luncha mig själv, men ni får ha det så br atill vi hörs igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0