Taco idag

Har precis ätit tacos nu, var riktigt smarrigt. I kväll blir det tv-kväll med mamma och pappa, blir ensam hemma med dom. Andreas är på disco, och johanna är med och ordnar det, så det blir lungt här. Kommer väl kolla på Let´s dance, mamma ska absolut kolla på det, sen så blir det kanske lite HJÄLP, och sen så tror jag att det blir  Mr and Mrs Smith, funderar på att göra en kladdkaka också.

Ska plocka ihop sakerna som jag ska ha med mig imorgon, men vet inte vad jag ska ha med mig, har ingen aning. Men gympa kläderna ska med, sen så kanske jag plockar ner ett par leggins eller nåt sånt. Vill följa med pappa i stället, han ska till Sala silvergruva, och vara där hela dagen, själv ska man till Östhammar, jätte kul, nja inte direkt.

Vet ni vad jag gör just nu då? Sitter och lyssnar på Ashley Tisdale, har börjat älska henne just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0