Tisdag

Hej på er allihop. Kom precis hem från stan, och sitter just nu och drar på mig ridbyxerna, måste rusa iväg till hästarna nu, ska rida idag. Dagens fynd vart ett "fodral" från Indiska, hade väldigt svårt att bestämma mig om jag skulle köpa det eller ett från Gina Tricot, men det vart tillslut det här. Jag älskar det... Sen så vart det ett par hotpants, ett par rosa, eller var dom röda, kollade inte så noga, en mascara och en conceler, tror det vart allt.
Idag mår jag bra, jätte skönt, men det är bara det är så jäkla ledsen på min fot också, har ju egenltigen 40, men nu med min brutna fot så måste jag ha 42, för att den är så bred, kommer inte ens i ett par 41, och det är lite klurigt då att köpa skor.

image142

image141

Den sitter lite konstigt på bilden, ja vet, men när jag får ha rättat till den lite, och någon annan tar bilden så blir det nog bra. Och, jag är inte så där "tjock" egentligen ska ni veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0