Torsdag

Idag var jag i skolan igen, har ni kanske förståt, var skönt att vara tillbaka igen snabbt, vill inte missa något i skolan just nu käns det som. Gick mest i skolan idag för att vi hade spanska prov, fick välja mellan att ha det den här veckan eller nästa, men om jag skulle ha tagit det nästa vecka skulle hela veckan ha vart full proppad med saker och sånt där, det känns lite stressigt just nu.
Idag har gjort färdigt biologi "saken", eller Y hade skrivit allt färdigt igår på datorn,men jag redigerade lite idag, så jag hoppas att hon tycker att det blir bra nu, annars så får vi väl göra om allt. Dagen har vart "ont i halsen", tror att jag har låtit som en kråka eller något hela dagen, gör verkligen skit ont, men det är halsmandlarnas fel, vill ta bort dom, eftersom när jag är sjuk så täpper dom igen hela halsen på mig, så jag kan inte äta, och halstabletter hjälper inte, eftersom det inte sitter i halsen, utan i dom, så ja det är lite små knepigt. Hade ju som sagt spanska prov och biologi idag, har även haft svenska, matte och elevensval, där gjorde jag svenska läxan idag, den var lite klurig, man skulle skriva en fakta text, och man hade jätte lite fakta som man fick, skulle skriva om brunbjörnen, så det var svårt, men hoppas att jag fuick till det.

Nu har jag hållt på ute hos hästarna, red minlilla ängel (Viran), och har ryktat och gosat med dom andra, tror faktist att dom har saknat mig, träffade dom aldrig igår, så 3 av 4 var på goshumör idag, den ena var riktigt tjurskallig, fick inte rykta honom, han bara sparkar då. Tror att han vill att jag ska bli rädd, men det är bara det att jag inte blir det, jag blir bara arg i stället, så då fortsätter jag bara borsta honom, och ryter till, så det brukar bli en riktig kamp ibland mellan oss två. När jag red Viran var det verkligen mysigt, jätte skönt ute i skogen idag, men hon blir helt galen när man kommer ut till ett ställe där det är massor av diken, så att man kan hoppa och galoppera där, där lyssnar hon verkligen inte alls längre, blir helt galen, springer bara raktfram, så vi höll på att gå om kull rakt i ett av dikena idag, men det gick bra iaf.

Imorgon ska jag till stan och till doktorn, så jag missar matte lektionen, yes, ska kolla min fot för förhoppnings vis sista gången, hoppas att allt går bra, är lite nervös över det, tänk om något är fel... Ska ut på stan sen ed kompisarna, syrran ska också in, så man stöter väl på henne någonstanns. Vill köpa en sjal, örhängen och någon t-shirt + shorts såklart, det är lite sånt hä små saker jag känner för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0